4 Important Digital Marketing Channels You Should Know About
4 ឆានែលទីផ្សារឌីជីថលសំខាន់ៗដែលអ្នកគួរដឹង
មុនពេលអ្នកចាប់ផ្តើមរៀបចំផែនការយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារឌីជីថលប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពអ្នកត្រូវយល់ដឹងពីបណ្តាញផ្សេងៗនៅក្នុងទីផ្សារឌីជីថល។ ការកំណត់អត្តសញ្ញាណឆានែលណាដែលមានប្រសិទ្ធភាពបំផុតសម្រាប់អាជីវកម្មរបស់អ្នកនិងការធ្វើការលើវានឹងជួយអ្នកជំរុញអាជីវកម្មរបស់អ្នកទៅមុខ។
- ការដាក់បង្ហាញតាមពាណិជ្ជកម្ម (Display Advertising)
ឆានែលនេះជាប់ទាក់ទងនឹងការរៀបចំការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មក្រាហ្វិក និងដាក់វានៅជាប់មាតិកាលើគេហទំព័រ អ៊ីម៉ែលនិងទ្រង់ទ្រាយឌីជីថលផ្សេងទៀត និងកម្មវិធីផ្ញើសារបន្ទាន់។ ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មអាចជាអត្ថបទ រូបភាព រូបភាពអូឌីយ៉ូ វីឌីអូ គំនូរជីវចល ឬមាតិកាអន្តរកម្មផ្សេងទៀត។
ខណៈពេលកំពុងប្រើប្រាស់អ៊ិនធឺណិត ឬឆ្លងកាត់តាមអ៊ីម៉ែល អ្នកអាចត្រូវបានបង្ហាញនូវការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មគ្រប់ប្រភេទ។ នោះជាអ្វីដែលការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបានបង្ហាញ វាមានសារៈសំខាន់សម្រាប់ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់អ្នកដែលពាក់ព័ន្ធនឹងអ្វីដែលមនុស្សកំពុងស្វែងរក។ ភាពជោគជ័យនៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មត្រូវបានកំណត់ ដោយចំនួននៃការចុចដែលទទួលបានពីចំនួនដងដែលវាត្រូវបានបង្ហាញដល់អ្នកប្រើប្រាស់ ឬបានឱ្យចំណាប់អារម្មណ៍លើពួកគេ។
ការបង្ហាញការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមិនត្រឹមតែជួយអ្នកលើកកម្ពស់ផលិតផលឬការផ្តល់ជូនថ្មីប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែវាជួយអ្នកបង្កើនវត្តមាននៅលើអ៊ីនធឺណិតរបស់អ្នកនិងជួយដល់អតិថិជនរបស់អ្នកផងដែរ។ការបង្ហាញការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មអាចជួយជំរុញការនាំមុខនិងបង្កើនការយល់ដឹងអំពីម៉ាក។លើសពីនេះទៀតមិនមែនអតិថិជនទាំងអស់អាចអត់ធ្មត់ឆ្លងកាត់អ៊ីម៉ែលរបស់អ្នកទេព្រោះមនុស្សភាគច្រើនមានប្រអប់សារពេញ បើអ្នកបន្តផ្ញើអ៊ីមែលច្រើន អាចនឹងធ្វើឱ្យពួកគេមិនពេញចិត្តហើយអាចនឹងសម្គាល់សារអេឡិចត្រូនិករបស់អ្នកជាសារឥតបានការ។ ទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមអាចជាវិធីដ៏ល្អបំផុតដើម្បីធ្វើអោយទីផ្សារម៉ាក ឬក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នកតភ្ជាប់ជាមួយអតិថិជន។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយទីផ្សារឌីជីថលទាំងអស់មានគោលបំណងខុសៗគ្នា អ្នកនឹងត្រូវកំណត់គោលដៅរបស់ក្រុមហ៊ុនជាមួយនឹងអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នកមុនពេលអ្នកចាប់ផ្តើម។ លើសពីនេះការប្រាស្រ័យទាក់ទងបន្តជាមួយអតិថិជនគឺជាការចាំបាច់ ហើយអ្នកនឹងត្រូវប្រាកដថាអ្នកបានដឹងអំពីអ្វីដែលវិជ្ជមាននិងអវិជ្ជមានដែលអតិថិជនត្រូវនិយាយអំពីយីហោរបស់អ្នក។ នៅពេលប្រកាសមាតិកាថ្មី ឬមតិយោបល់ចូរគិត និងពិនិត្យឡើងវិញអោយបានច្រើនជាងពីរដង ព្រោះកំហុសប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមមិនងាយលើកលែង អ្នកប្រើណាម្នាក់អាចថតទុកនៃកំហុសរបស់អ្នក ទោះបីជាអ្នកកែសម្រួល ឬលុបការរាយប៉ាយ។
ខណៈពេលកំពុងប្រើប្រាស់អ៊ិនធឺណិត ឬឆ្លងកាត់តាមអ៊ីម៉ែល អ្នកអាចត្រូវបានបង្ហាញនូវការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មគ្រប់ប្រភេទ។ នោះជាអ្វីដែលការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មបានបង្ហាញ វាមានសារៈសំខាន់សម្រាប់ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់អ្នកដែលពាក់ព័ន្ធនឹងអ្វីដែលមនុស្សកំពុងស្វែងរក។ ភាពជោគជ័យនៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មត្រូវបានកំណត់ ដោយចំនួននៃការចុចដែលទទួលបានពីចំនួនដងដែលវាត្រូវបានបង្ហាញដល់អ្នកប្រើប្រាស់ ឬបានឱ្យចំណាប់អារម្មណ៍លើពួកគេ។
ការបង្ហាញការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមិនត្រឹមតែជួយអ្នកលើកកម្ពស់ផលិតផលឬការផ្តល់ជូនថ្មីប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែវាជួយអ្នកបង្កើនវត្តមាននៅលើអ៊ីនធឺណិតរបស់អ្នកនិងជួយដល់អតិថិជនរបស់អ្នកផងដែរ។ការបង្ហាញការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មអាចជួយជំរុញការនាំមុខនិងបង្កើនការយល់ដឹងអំពីម៉ាក។លើសពីនេះទៀតមិនមែនអតិថិជនទាំងអស់អាចអត់ធ្មត់ឆ្លងកាត់អ៊ីម៉ែលរបស់អ្នកទេព្រោះមនុស្សភាគច្រើនមានប្រអប់សារពេញ បើអ្នកបន្តផ្ញើអ៊ីមែលច្រើន អាចនឹងធ្វើឱ្យពួកគេមិនពេញចិត្តហើយអាចនឹងសម្គាល់សារអេឡិចត្រូនិករបស់អ្នកជាសារឥតបានការ។ ទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមអាចជាវិធីដ៏ល្អបំផុតដើម្បីធ្វើអោយទីផ្សារម៉ាក ឬក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នកតភ្ជាប់ជាមួយអតិថិជន។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយទីផ្សារឌីជីថលទាំងអស់មានគោលបំណងខុសៗគ្នា អ្នកនឹងត្រូវកំណត់គោលដៅរបស់ក្រុមហ៊ុនជាមួយនឹងអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នកមុនពេលអ្នកចាប់ផ្តើម។ លើសពីនេះការប្រាស្រ័យទាក់ទងបន្តជាមួយអតិថិជនគឺជាការចាំបាច់ ហើយអ្នកនឹងត្រូវប្រាកដថាអ្នកបានដឹងអំពីអ្វីដែលវិជ្ជមាននិងអវិជ្ជមានដែលអតិថិជនត្រូវនិយាយអំពីយីហោរបស់អ្នក។ នៅពេលប្រកាសមាតិកាថ្មី ឬមតិយោបល់ចូរគិត និងពិនិត្យឡើងវិញអោយបានច្រើនជាងពីរដង ព្រោះកំហុសប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមមិនងាយលើកលែង អ្នកប្រើណាម្នាក់អាចថតទុកនៃកំហុសរបស់អ្នក ទោះបីជាអ្នកកែសម្រួល ឬលុបការរាយប៉ាយ។
2. ទីផ្សារអ៊ីម៉ែល (E-mail Marketing)
ដូចដែលបានដឹង អ្នកលក់ផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អ្នកទៅឱ្យអតិថិជនគោលដៅតាមរយៈអ៊ីម៉ែល។ ទីផ្សារអ៊ីម៉ែលគឺជាមធ្យោបាយដ៏ល្អដើម្បីទទួលបានអតិថិជនថ្មី ឬទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជនដែលមានស្រាប់ ហើយក៏អនុញ្ញាតឱ្យក្រុមហ៊ុននានាលើកកម្ពស់បណ្តាញទីផ្សារផ្សេងទៀតប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ការបង្កើតមូលដ្ឋានទិន្នន័យអតិថិជន និងការរៀបចំព្រឹត្តិបត្រ អ៊ីម៉ែលអាចចំណាយពេលច្រើនណាស់។
3. ទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម (Social Media Marketing)
បណ្តាញសង្គមដូចជាហ្វេសប៊ុក MySpace និង LinkedIn blogs គេហទំព័រប្លុកតូចៗដូចជា Twitter, វេទិកា, Wiki ឬ Encyclopedias និងសហគមន៍មាតិកាដូចជា Flickr, YouTube, និងPodcastsគឺជាគ្រប់ទម្រង់នៃប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម។ រាល់ទម្រង់ទាំងនេះពាក់ព័ន្ធនឹងការបង្កើតបណ្តាញ ឬសហគមន៍ដោយអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើធ្វើទំនាក់ទំនងជាមួយគ្នា។
4. ទីផ្សារជាសាខា (Affiliate Marketing)
ទីផ្សារជាសាខាគឺជាការធ្វើទីផ្សារលើផ្អែកលទ្ធផលការងារដែលពាក់ព័ន្ធនឹងម្ចាស់អាជីវកម្ម គេហទំព័រ និងសាខាមួយឬច្រើន។ ម្ចាស់គេហទំព័របានដាក់ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនៅលើគេហទំព័រផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ពួកគេដើម្បីលក់ទំនិញ ឬសេវាកម្មរបស់ពួកគេដើម្បីប្តូរប្រាក់ចំណេញ។
ពិចារណាការទីផ្សាររួមបញ្ចូលសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នក ជាទូទៅគឺជាជម្រើសដ៏ល្អ អ្នកទទួលបានការធានារ៉ាប់រងយ៉ាងច្រើនដោយគ្មានការចំណាយបន្ថែម ក៏ទទួលបានការប៉ះពាល់ច្រើនដែរ នៅពេលគេហទំព័រកាន់តែច្រើនត្រូវបានផ្សារភ្ជាប់ជាមួយ នឹងអាជីវកម្មរបស់អ្នក។
ប្រភព៖ Digital Doughnut
បកប្រែដោយ៖ DomreiHR
ពិចារណាការទីផ្សាររួមបញ្ចូលសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នក ជាទូទៅគឺជាជម្រើសដ៏ល្អ អ្នកទទួលបានការធានារ៉ាប់រងយ៉ាងច្រើនដោយគ្មានការចំណាយបន្ថែម ក៏ទទួលបានការប៉ះពាល់ច្រើនដែរ នៅពេលគេហទំព័រកាន់តែច្រើនត្រូវបានផ្សារភ្ជាប់ជាមួយ នឹងអាជីវកម្មរបស់អ្នក។
ប្រភព៖ Digital Doughnut
បកប្រែដោយ៖ DomreiHR