Tips For Digital Marketing Agencies On Improving Customer Support
ព័ត៌មានជំនួយសម្រាប់ភ្នាក់ងារទីផ្សារឌីជីថលស្តីពីការបង្កើនការគាំទ្រដល់អតិថិជន
បញ្ហាប្រឈមពាណិជ្ជកម្មបច្ចុប្បន្ននេះជះឥទ្ធិពលដល់គ្រប់អង្គភាពដែលចូលរួមក្នុងអាជីវកម្មទំនើប។ មិនថាអាជីវកម្មរបស់អ្នកធំឬតូចក្រៅបណ្តាញឬអនឡាញក៏ដោយច្បាប់នៃល្បែងគឺមានលក្ខណៈដូចគ្នាច្រើន។ ចំពោះបណ្តាក់ទុនអាជីវកម្មជាច្រើនមានទីផ្សារមួយនៅទីនោះដែលមានការទាមទារមួយចំនួន។ ការឈានដល់ភាពជោគជ័យនៅក្នុងសង្វៀននោះតម្រូវឱ្យមានជំនាញផ្ទាល់ខ្លួននិងជំនាញខ្ពស់។ ទោះបីជាអ្នកមានវាក៏ដោយក៏អ្នកនៅតែត្រូវដឹងពីសារៈសំខាន់នៃទីផ្សារដែលអ្នកកំពុងធ្វើការក្នុងជំនាញទីផ្សារ។
វិភាគនិងកែលម្អគោលដៅរបស់អតិថិជន (Analyze And Revise Clients’ Goals)
ចូរនិយាយថាភ្នាក់ងារទីផ្សារឌីជីថលរបស់អ្នកទើបតែចាប់ផ្តើមធ្វើការជាមួយអតិថិជនថ្មី។ ពួកគេគឺជាអ្នកចាប់ផ្តើមអាជីវកម្មដ៏មានមហិច្ឆតាជាមួយនឹងគំនិតច្នៃប្រឌិតមួយចំនួន ប៉ុន្តែពួកគេខ្វះបទពិសោធន៍ទីផ្សារ។ ជំហានដំបូងដែលអ្នកធ្វើនៅទីនេះ អាចកំណត់ជោគវាសនានៃការចាប់ផ្ដើមនោះដូច្នេះសូមប្រុងប្រយ័ត្នបំផុត។ វាកាន់តែងាយស្រួលក្នុងការនាំយកយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារនៅពេលដែលអ្នកដឹងថាអ្វីដែលជាទិសដៅអាជីវកម្មដែលអតិថិជនចង់យក។ ជំហ៊ានបន្ទាប់ អ្នកគួរតែផ្តល់ដំបូន្មានដល់ពួកគេអំពីចំនួន និងជួរនៃគោលដៅទីផ្សាររបស់ពួកគេ។ ការបង្រួមចំនួនគោលដៅ គឺមានសារៈសំខាន់ខ្លាំងណាស់សម្រាប់ការចាប់ផ្តើមអាជីវកម្ម ដូច្នេះត្រូវយកចិត្តទុកដាក់លើការប្រឹក្សាយោបល់នៅទីនេះហើយការពារអតិថិជនរបស់អ្នកពីការសម្រេចចិត្តយ៉ាងឆាប់រហ័សដែលពួកគេនឹងសោកស្តាយក្រោយ។
ចូរនិយាយថាភ្នាក់ងារទីផ្សារឌីជីថលរបស់អ្នកទើបតែចាប់ផ្តើមធ្វើការជាមួយអតិថិជនថ្មី។ ពួកគេគឺជាអ្នកចាប់ផ្តើមអាជីវកម្មដ៏មានមហិច្ឆតាជាមួយនឹងគំនិតច្នៃប្រឌិតមួយចំនួន ប៉ុន្តែពួកគេខ្វះបទពិសោធន៍ទីផ្សារ។ ជំហានដំបូងដែលអ្នកធ្វើនៅទីនេះ អាចកំណត់ជោគវាសនានៃការចាប់ផ្ដើមនោះដូច្នេះសូមប្រុងប្រយ័ត្នបំផុត។ វាកាន់តែងាយស្រួលក្នុងការនាំយកយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារនៅពេលដែលអ្នកដឹងថាអ្វីដែលជាទិសដៅអាជីវកម្មដែលអតិថិជនចង់យក។ ជំហ៊ានបន្ទាប់ អ្នកគួរតែផ្តល់ដំបូន្មានដល់ពួកគេអំពីចំនួន និងជួរនៃគោលដៅទីផ្សាររបស់ពួកគេ។ ការបង្រួមចំនួនគោលដៅ គឺមានសារៈសំខាន់ខ្លាំងណាស់សម្រាប់ការចាប់ផ្តើមអាជីវកម្ម ដូច្នេះត្រូវយកចិត្តទុកដាក់លើការប្រឹក្សាយោបល់នៅទីនេះហើយការពារអតិថិជនរបស់អ្នកពីការសម្រេចចិត្តយ៉ាងឆាប់រហ័សដែលពួកគេនឹងសោកស្តាយក្រោយ។
បង្កើតបណ្តាញទំនាក់ទំនងច្បាស់លាស់ (Establish Clear Communication Channels)
កិច្ចសហការរបស់អ្នកជាមួយអតិថិជនផ្សេងគ្នាគួរតែធ្វើតាមគំរូដូចគ្នា។
នៅម្ខាងវាជាការសំខាន់ណាស់ដែលក្រុមចូលរួមក្នុងការបង្កើតនិងអនុវត្តយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារ ម្យ៉ាងទៀតវិធីសាស្រ្តបែបនេះអាចនាំឱ្យមានការទទួលខុសត្រូវ។
នៅពេលដែលបុគ្គលម្នាក់ៗនៅក្នុងឆានែលទំនាក់ទំនងរបស់អ្នកស្គាល់តួនាទី និងកាតព្វកិច្ចរបស់ពួកគេ វានឹងកាន់តែងាយស្រួលក្នុងការបន្តគោលដៅរបស់អ្នក។
ដូចគ្នានេះផងដែរ ការប្រើដំណោះស្រាយការគ្រប់គ្រងគម្រោងដ៏ប្រសើរមួយចំនួននឹងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវទំនាក់ទំនងពាណិជ្ជកម្ម និងផែនការរវាងភ្នាក់ងារទីផ្សាររបស់អ្នកនិងអតិថិជនរបស់អ្នក។
កិច្ចសហការរបស់អ្នកជាមួយអតិថិជនផ្សេងគ្នាគួរតែធ្វើតាមគំរូដូចគ្នា។
នៅម្ខាងវាជាការសំខាន់ណាស់ដែលក្រុមចូលរួមក្នុងការបង្កើតនិងអនុវត្តយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារ ម្យ៉ាងទៀតវិធីសាស្រ្តបែបនេះអាចនាំឱ្យមានការទទួលខុសត្រូវ។
នៅពេលដែលបុគ្គលម្នាក់ៗនៅក្នុងឆានែលទំនាក់ទំនងរបស់អ្នកស្គាល់តួនាទី និងកាតព្វកិច្ចរបស់ពួកគេ វានឹងកាន់តែងាយស្រួលក្នុងការបន្តគោលដៅរបស់អ្នក។
ដូចគ្នានេះផងដែរ ការប្រើដំណោះស្រាយការគ្រប់គ្រងគម្រោងដ៏ប្រសើរមួយចំនួននឹងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវទំនាក់ទំនងពាណិជ្ជកម្ម និងផែនការរវាងភ្នាក់ងារទីផ្សាររបស់អ្នកនិងអតិថិជនរបស់អ្នក។
ធ្វើឱ្យអាជីវកម្មរបស់អ្នកកាន់តែស៊ីជម្រៅ (Deepen Your Business Relationships)
នេះគឺជាអ្វីដែលគួរបារម្ភទីផ្សារឌីជីថល។ មូលហេតុចម្បងនៃការបោះបង់ចោលភ្នាក់ងារទីផ្សារឌីជីថលគឺការផ្លាស់ប្តូរដែលកំពុងកើតឡើងនៅលើទីផ្សារបណ្តាញសកលលោក មានន័យថាចំនួនអាជីវកម្មសកម្មកំពុងកើនឡើងឆាប់រហ័សនាំឱ្យមានការប្រយុទ្ធយ៉ាងស្វិតស្វាញ។
អ្វីដែលអតិថិជនសក្តានុពលរបស់អ្នកចង់បានមិនគ្រាន់តែជាយុទ្ធសាស្រ្តប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមទេ ពួកគេអាចប្រើឧបករណ៍ផ្នែកទន់ជាច្រើនដើម្បីវាស់ និងកែលម្អជំហររបស់ពួកគេនៅទីនោះ។
ស្របទៅតាមនោះអ្នកធ្វើទីផ្សារទំនើបគួរតែជម្រុញអតិថិជនរបស់ពួកគេឱ្យពង្រីកការយល់ដឹងរបស់ពួកគេ អនុញ្ញាតឱ្យអតិថិជនក្លាយជាដៃគូអាជីវកម្មរបស់អ្នក ភ្ជាប់ជាមួយទំនាក់ទំនងរបស់អ្នក និងពង្រីកបណ្ដាញអាជីពរបស់ពួកគេ។ ផ្តល់ឱ្យអតិថិជនរបស់អ្នកនូវវិធីសាស្រ្តផ្សេងគ្នាអ្នកនឹងអាចគ្រប់គ្រងអតិថិជនចាស់របស់អ្នកនិងទាក់ទាញអ្នកថ្មី។
នេះគឺជាអ្វីដែលគួរបារម្ភទីផ្សារឌីជីថល។ មូលហេតុចម្បងនៃការបោះបង់ចោលភ្នាក់ងារទីផ្សារឌីជីថលគឺការផ្លាស់ប្តូរដែលកំពុងកើតឡើងនៅលើទីផ្សារបណ្តាញសកលលោក មានន័យថាចំនួនអាជីវកម្មសកម្មកំពុងកើនឡើងឆាប់រហ័សនាំឱ្យមានការប្រយុទ្ធយ៉ាងស្វិតស្វាញ។
អ្វីដែលអតិថិជនសក្តានុពលរបស់អ្នកចង់បានមិនគ្រាន់តែជាយុទ្ធសាស្រ្តប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមទេ ពួកគេអាចប្រើឧបករណ៍ផ្នែកទន់ជាច្រើនដើម្បីវាស់ និងកែលម្អជំហររបស់ពួកគេនៅទីនោះ។
ស្របទៅតាមនោះអ្នកធ្វើទីផ្សារទំនើបគួរតែជម្រុញអតិថិជនរបស់ពួកគេឱ្យពង្រីកការយល់ដឹងរបស់ពួកគេ អនុញ្ញាតឱ្យអតិថិជនក្លាយជាដៃគូអាជីវកម្មរបស់អ្នក ភ្ជាប់ជាមួយទំនាក់ទំនងរបស់អ្នក និងពង្រីកបណ្ដាញអាជីពរបស់ពួកគេ។ ផ្តល់ឱ្យអតិថិជនរបស់អ្នកនូវវិធីសាស្រ្តផ្សេងគ្នាអ្នកនឹងអាចគ្រប់គ្រងអតិថិជនចាស់របស់អ្នកនិងទាក់ទាញអ្នកថ្មី។
កែលម្អការគិតរបស់គេ (Improve Their Rational Thinking)
សហគ្រាសខ្នាតតូច និងមធ្យមជាច្រើនបានក្ស័យធនដោយសារពួកគេបរាជ័យក្នុងការបំពេញកាតព្វកិច្ចហិរញ្ញវត្ថុរបស់ពួកគេ។ ទីភ្នាក់ងារទីផ្សារដែលមានបទពិសោធ និងគួរឱ្យភ្ញាក់ផ្អើលមួយ ព្រមានអតិថិជនរបស់ពួកគេនៅពេលដែលពួកគេកត់សម្គាល់ថាពួកគេកំពុងរៀបចំផែនការធ្វើការចំណាយទីផ្សារដែលមិនចាំបាច់។ ឧទាហរណ៍ស្រមៃថាអតិថិជនរបស់អ្នកត្រូវបានបង្កើតឡើងតាមរបៀបដែលចង់បានហើយមានតម្រូវការខ្ពស់សម្រាប់ផលិតផលរបស់ពួកគេនៅលើទីផ្សារ។
នេះនឹងនាំឱ្យមានចំនួនអតិថិជនកើនឡើងដែលនឹងនាំឱ្យមានតម្រូវការកាន់តែច្រើនសម្រាប់ការគាំទ្រដល់អតិថិជន ដែលនេះជាកន្លែងរឿងនឹងទទួលបានយ៉ាងដូចម្តេច។
អ្នកគួរតែសិក្សាជាមួយគ្នាអំពីស្ថានភាពនៅលើទីផ្សារទាំងនោះ ហើយយកចិត្តទុកដាក់លើកត្តាទាំងអស់ដែលពាក់ព័ន្ធ។ សេណារីយ៉ូល្អបំផុតអ្នកនឹងណែនាំពួកគេឱ្យពង្រីកទៅទីផ្សារថ្មីមួយឬពីរជំនួសឱ្យការបែកខ្ញែកទាំងថាមពលរបស់អ្នកនិងទិសដៅរបស់អ្នក។
សហគ្រាសខ្នាតតូច និងមធ្យមជាច្រើនបានក្ស័យធនដោយសារពួកគេបរាជ័យក្នុងការបំពេញកាតព្វកិច្ចហិរញ្ញវត្ថុរបស់ពួកគេ។ ទីភ្នាក់ងារទីផ្សារដែលមានបទពិសោធ និងគួរឱ្យភ្ញាក់ផ្អើលមួយ ព្រមានអតិថិជនរបស់ពួកគេនៅពេលដែលពួកគេកត់សម្គាល់ថាពួកគេកំពុងរៀបចំផែនការធ្វើការចំណាយទីផ្សារដែលមិនចាំបាច់។ ឧទាហរណ៍ស្រមៃថាអតិថិជនរបស់អ្នកត្រូវបានបង្កើតឡើងតាមរបៀបដែលចង់បានហើយមានតម្រូវការខ្ពស់សម្រាប់ផលិតផលរបស់ពួកគេនៅលើទីផ្សារ។
នេះនឹងនាំឱ្យមានចំនួនអតិថិជនកើនឡើងដែលនឹងនាំឱ្យមានតម្រូវការកាន់តែច្រើនសម្រាប់ការគាំទ្រដល់អតិថិជន ដែលនេះជាកន្លែងរឿងនឹងទទួលបានយ៉ាងដូចម្តេច។
អ្នកគួរតែសិក្សាជាមួយគ្នាអំពីស្ថានភាពនៅលើទីផ្សារទាំងនោះ ហើយយកចិត្តទុកដាក់លើកត្តាទាំងអស់ដែលពាក់ព័ន្ធ។ សេណារីយ៉ូល្អបំផុតអ្នកនឹងណែនាំពួកគេឱ្យពង្រីកទៅទីផ្សារថ្មីមួយឬពីរជំនួសឱ្យការបែកខ្ញែកទាំងថាមពលរបស់អ្នកនិងទិសដៅរបស់អ្នក។
ប្រភព៖ Digital Agency Network
បកប្រែដោយ៖ DomreiHR
បកប្រែដោយ៖ DomreiHR