How to Become a Self Made Digital Marketing Expert - Domreihr

Friday, November 24, 2017

How to Become a Self Made Digital Marketing Expert



How to Become a Self Made Digital Marketing Expertតើធ្វើដូចម្តេចដើម្បីក្លាយជាអ្នកជំនាញខាងធ្វើទីផ្សារឌីជីថលផ្ទាល់ខ្លួន




ខណៈដែលអ្នកប្រើប្រាស់ចំណាយពេលច្រើនក្នុងការប្រើប្រាស់អ៊ិនធឺណិត និងពេលវេលាតិចជាមួយបណ្តាញផ្សេងៗទៀត អ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្មក៏ត្រូវបានបង្ខំឱ្យធ្វើតាមនិន្នាការនេះផងដែរ។ ពត៌មានផ្សព្វផ្សាយត្រូវតែមាននៅកន្លែងដែលមានអ្នកមើល។ ជាអកុសលទីផ្សារឌីជីថលមិនមានភាពសាមញ្ញ និងឆ្ពោះទៅមុខជាទីផ្សារបែបប្រពៃណីទេ។ នេះជាហេតុផលដែលអ្នកជំនួញទីផ្សារឌីជីថលត្រូវបានស្វែងរកទូទាំងពិភពលោកនាពេលបច្ចុប្បន្ន ហើយតម្រូវការសម្រាប់បេក្ខជនទាំងនោះនឹងកើនឡើងតែនៅពេលអនាគតប៉ុណ្ណោះ។
ប្រសិនបើអ្នកមានប្រវត្តិទីផ្សារ ហើយចង់ក្លាយជាអ្នកជំនាញទីផ្សារឌីជីថល អ្នកប្រហែលជាឆ្ងល់ថាតើវិធីដ៏ល្អបំផុតដើម្បីធ្វើយ៉ាងណា។ មានវគ្គសិក្សាជាច្រើនអំពីទីផ្សារឌីជីថលដែលកំពុងត្រូវបានផ្តល់ជូនជាសិក្ខាសាលាវគ្គសិក្សាតាមអនឡាញ និងកម្មវិធីគ្រូបង្វឹកមួយទល់មួយ។
មធ្យោបាយដ៏ល្អបំផុតដើម្បីក្លាយជាអ្នកជំនាញផ្នែកទីផ្សារឌីជីថលគឺចាប់ផ្តើមអនុវត្តទីផ្សារឌីជីថលពីថ្ងៃនេះ។ រឿងដែលល្អបំផុតអំពីទីផ្សារឌីជីថលគឺថាអ្នកអាចចាប់ផ្តើមធ្វើវាពីខ្នាតតូច។ អ្វីដែលអ្នកត្រូវការគឺកុំព្យួទ័រ ការភ្ជាប់អ៊ីធឺណិត និងប្រាក់តិចតួចដើម្បីលេងជាមួយ។ អ្នកអាចរៀនទីផ្សារឌីជីថលដោយអនុវត្តគំនិតនៅក្នុងគម្រោងតូចផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នក។ នេះគឺជាអ្វីដែលអ្នកអាចធ្វើបានឥឡូវនេះ៖
អនុវត្តទីផ្សារឌីជីថលនៅលើខ្នាតតូច (Applying Digital Marketing on a Small Scale
)៖
  • ជ្រើសរើសប្រធានបទដែលអ្នកស្រលាញ់ហើយចាប់ផ្ដើមប្លុក (Blog) អំពីវា។ តម្លៃ: ប្រហែល 50 ដុល្លារក្នុងមួយឆ្នាំសម្រាប់ដែន (Domain) និងការបង្ហោះ(Hosting)។
  • រៀនតិចតួចអំពី SEO និងសរសេរអត្ថបទ SEO ដែលប្រសើរបំផុតនៅក្នុងប្លុករបស់អ្នក។
  • ដំឡើងកូដតាមដានវិភាគ Google និងមើលបើមានអ្វីខ្លះក្នុងប្លក់របស់អ្នក។ រុករក Google Analytics ។
  • បើកគណនី AdWords ហើយធ្វើការស្រាវជ្រាវតាមពាក្យគន្លឹះមួយចំនួនដើម្បីមើលថា តើមនុស្សកំពុងស្វែងរកនៅុ Google ដើម្បីរកព័ត៌មានអំពីប្រធានបទដែលអ្នកកំពុងសរសេរប្លុក។
  • សរសេរអត្ថបទច្រើនទៀត និងផ្សាយនៅលើប្លុករបស់អ្នក។
  • បើកទំព័រហ្វេសប៊ុកដែលបានបញ្ជូនទៅប្លុករបស់អ្នក (ក្រៅពីទំព័រផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នក) និងចែករំលែកអត្ថបទនៅលើទំព័រហ្វេសប៊ុករបស់អ្នក។
  • ផ្សព្វផ្សាយ Page របស់អ្នកជាមួយការផ្សព្វផ្សាយហ្វេសប៊ុក។ ថ្លៃសម្រាប់ការផ្សព្វផ្សាយអាចមានកម្រិតទាបត្រឹម $ 10។
  • បង្កើតហ្វេសប៊ុកដូច Box នៅក្នុងប្លុករបស់អ្នក។
  • បញ្ចូលប៊ូតុង Share នៅក្នុងអត្ថបទប្លុករបស់អ្នក។ អ្នកអាចធ្វើដូច្នេះបានដោយប្រើកម្មវិធីជំនួយប្លក រូបភាព ហើយវាមិនគិតថ្លៃទេ។
  • ចុះឈ្មោះសម្រាប់សេវាកម្មអ៊ីម៉ែលដូចជា Aweber ។ ចំណាយ 20 ដុល្លារក្នុងមួយខែ។ សាកល្បង MailChimp ផងដែរ។
  • បញ្ចូលសំណុំបែបបទចុះឈ្មោះអ៊ីម៉ែលនៅក្នុងប្លុករបស់អ្នក និងប្រមូលអ្នក subscribe
  • ផ្សព្វផ្សាយទំព័រហ្វេសប៊ុករបស់អ្នកតាមរយៈទីផ្សារអ៊ីម៉ែល និងទទួលបានអតិថិជនអ៊ីម៉ែលកាន់តែច្រើនពីទំព័រហ្វេសប៊ុករបស់អ្នក។
  • ផ្សព្វផ្សាយប្លុករបស់អ្នកតាមរយៈ Adwords ។ ចាប់ផ្តើមជាមួយការដេញថ្លៃ CPC ទាបបំផុត។ គណនី Adwords ថ្មីបំផុតទទួលបានឥណទាន 100 ដុល្លារដោយឥតគិតថ្លៃសម្រាប់ការផ្សព្វផ្សាយ។ ប្រសិនបើអ្នកមិនទទួលវាទេសូមទូរស័ព្ទទៅការគាំទ្រ Adwords ហើយពួកគេនឹងផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវឥណទានដោយឥតគិតថ្លៃដើម្បីឱ្យអ្នកចាប់ផ្តើម។

ចុះឈ្មោះសម្រាប់ Google Adsense ហើយដាក់លេខកូដផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនៅក្នុងប្លក់របស់អ្នក។
បម្លែងប្លុករបស់អ្នកទៅជាប្លុកមិត្តភាពចល័តនិងបង្កើតការផ្សព្វផ្សាយតាមទូរស័ព្ទក្នុង Adwords។
ជំហានទាំងអស់ខាងលើនេះអាចធ្វើបានក្នុងរយៈពេល 30 ថ្ងៃដោយវិនិយោគ 1 ម៉ោងក្នុងមួយថ្ងៃ។ បន្ទាប់ពីអ្នកធ្វើជំហានទាំងអស់ខាងលើអ្នកនឹងទទួលបានបទពិសោធន៍មួយចំនួននៅក្នុងតំបន់ដូចខាងក្រោមដែលសង្ខេបជាច្រើនទៅសមាសភាគដ៏សំខាន់ដូចខាងក្រោមនៃទីផ្សារឌីជីថល

សមាសធាតុនៃទីផ្សារឌីជីថល (Components of Digital Marketing)៖
  • ទីផ្សារមាតិកា
  • ស្វែងរកម៉ាស៊ីន Optimization (SEO)
  • ការបង់ប្រាក់ស្វែងរក (PPC)
  • ទីផ្សារអ៊ីម៉ែលទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម
  • ទីផ្សារឌីជីថល
  • បង្ហាញ (Ad Ops)
  • ការវិភាគបណ្ដាញនិងការរាយការណ៍
  • ទីផ្សារទូរស័ព្ទ
បទពិសោធ 30 ម៉ោងមិនធ្វើឱ្យអ្នកក្លាយជាអ្នកជំនាញផ្នែកទីផ្សារឌីជីថលទេ ប៉ុន្តែអ្នកនឹងក្លាយជាអ្នកជំនាញទីផ្សារឌីជីថលដែលមានលក្ខណៈសម្បត្តិគ្រប់គ្រាន់ច្រើនជាងមនុស្សភាគច្រើននៅលើទីផ្សារ។ បន្ទាប់ពីនេះអ្នកអាចបន្តពង្រីកគម្រោងខ្នាតតូចរបស់អ្នក និងបន្ថែមអ្វីបន្ថែមទៀតទៅវា។អ្នកជំនាញរបស់អ្នកនឹងកើនឡើងដល់កំរិតដែលអ្នកត្រៀមខ្លួនរួចជាស្រេចដើម្បីពង្រីកគម្រោងរបស់អ្នក។
ការងាររបស់អ្នកគ្រប់គ្រងទីផ្សារឌីជីថល(The job of a Digital Marketing Manager)
ក្នុងនាមជាអ្នកចាត់ការផ្នែកទីផ្សារឌីជីថល អ្នកនឹងទទួលខុសត្រូវចំពោះលំពែងដែលដឹកនាំផ្នែកទីផ្សារឌីជីថលទាំងមូលរបស់ក្រុមហ៊ុន។ អ្នកក៏អាចគ្រប់គ្រងក្រុមមនុស្សដែលនឹងត្រៀមខ្លួនរួចរាល់ដើម្បីប្រតិបត្តិសកម្មភាពទីផ្សារឌីជីថលជាក់លាក់។ ទីផ្សារឌីជីថលមានប្រសិទ្ធភាពបំផុតនៅពេលដែលសមាសធាតុទាំងអស់នៃទីផ្សារឌីជីថលត្រូវបានគេប្រើនៅក្នុងវិធីមួយដែលពួកគេបំពេញគ្នាទៅវិញទៅមក។ នេះត្រូវបានគេហៅផងដែរថាទីផ្សារឌីជីថលចម្រុះ។ ប្រសិនបើក្រុមហ៊ុនមានទំហំធំគ្រប់គ្រាន់ចំណងជើងការងារអាចជា VP of Marketing ឌីជីថលដែលអ្នកគ្រប់គ្រងជាច្រើនរាយការណ៍មកកាន់ VP ។ ការងារបែបនេះកំពុងមានល្បឿនលឿនហើយអាចរកលុយបានច្រើន។
ប្រសិនបើអ្នកមិនចាប់អារម្មណ៍លើការងារពេញម៉ោងដូចដែលបានលើកឡើង អ្នកនៅតែអាចប្រើជំនាញទីផ្សារឌីជីថលរបស់អ្នកដើម្បីពិគ្រោះពិភាក្សានៅក្នុងសន្និសីទ និងសាកលវិទ្យាល័យនិងបង្កើនគម្រោងអ៊ិនធឺណិតផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នក។




ប្រភព៖ Digitaldeepak
បកប្រែដោយ៖ DomreiHR