- Domreihr

Wednesday, November 29, 2017



Get Scrappy: 7 Tips for Smarter Digital Marketingទទួលបាន Scrappy: 7 ព័ត៌មានជំនួយសម្រាប់ទីផ្សារឌីជីថលឆ្លាតវៃ



ទីផ្សារឌីជីថលនឹងមិនទៅណាទេ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយបច្ចេកវិទ្យាថ្មីនាំមកនូវការផ្លាស់ប្ដូរថេរដែលធ្វើឱ្យវាពិបាកក្នុងការបន្តដោយគ្មានយុទ្ធសាស្ត្រត្រឹមត្រូវ។

1. តើscrappyមានន័យយ៉ាងណា?
Scrappy មានន័យថាជាច្រើនសំរាប់មនុស្សផ្សេងគ្នា ប៉ុន្តែចំពោះអ្នកទីផ្សារឌីជីថលខ្លះ scrappy បានធ្វើការកាន់តែច្រើនជាមួយកិច្ចការតិចតួច។ វាជាជម្រើសមួយសម្រាប់ទីផ្សារបញ្ជីផ្ទៀងផ្ទាត់ដែលមានគ្រាន់តែពិនិត្យមើលអ្វីៗចេញពីបញ្ជីជំនួសឱ្យការធ្វើអ្វីដែលមានអត្ថន័យជាងនេះ។
ទីផ្សារscrappyមានន័យថា:
- ដាក់ការគិតឱ្យបានល្អិតល្អន់មុននឹងដាក់ថវិកា
- មានទាំងសមត្ថភាព និងប្រសិទ្ធភាព
- រកឃើញគំនិតគ្រប់ទីកន្លែង
គ្មាននរណាម្នាក់មានធនធានដែលគ្មានដែនកំណត់នាពេលបច្ចុប្បន្ននេះទេ។ ខណៈពេលដែលទីផ្សារនៅតែបន្តផ្លាស់ប្តូរ យើងត្រូវមានប្រព័ន្ធឆ្លាតវៃជាងនេះដើម្បីសម្រេចបានការងាល្អមួយរ។

2. តើយុទ្ធសាស្រ្ត scrappy ដែលអនុវត្តទៅលើអ្នកទីផ្សារ B2B ជាមួយនឹងរយះពេលលក់បានយូរជាងនេះដោយរបៀបណា?
សម្រាប់អ្នកទីផ្សារទាំងអស់យុទ្ធសាស្រ្តគឺជាជំហានដំបូង។ ប៉ុន្តែវដ្តនៃការលក់បានយូរ អ្នកត្រូវធ្វើតិចជាងមុនដើម្បីបន្តរក្សាអ្នកទិញរបស់អ្នកឱ្យនៅជាប់បន្តលើសពីពេលមុន។ អ្នកទីផ្សារដែលមានវដ្តនៃលក់យូរអង្វែង ដែលរួមមានអ្នកទីផ្សារ B2B និងអ្នកប្រើប្រាស់​។ អ្នកទីផ្សារលក់ និងចាត់ទុកថាការទិញផលិតផលចាំបាច់ ត្រូវផ្តោតលើយុទ្ធសាស្រ្ត scrappy របស់ពួកគេលើអ្វីដែលពួកគេកំពុងព្យាយាមធ្វើ អ្នកណាដែលពួកគេកំពុងព្យាយាមរក ហើយនៅពេលដែលពួកគេកំពុងព្យាយាមឈានដល់ ។ ត្រូវមានយុទ្ធសាស្ត្រដំបូង ជានិច្ច។

3. សម្រាប់ក្រុមហ៊ុនដែលលក់ទៅឱ្យអ្នកជំនួញ និងអ្នកប្រើ តើអ្នកមើលឃើញពីភាពខុសគ្នាយ៉ាងដូចម្តេច?
ជាថ្មីម្តងទៀត ភាពខុសគ្នាគឺជាមួយយុទ្ធសាស្រ្ត។ គូសចំណាំអំពីយុទ្ធសាស្រ្តscrappyដែលឆ្លើយសំណួរខាងក្រោមសម្រាប់អ្នកចូលរួមនីមួយៗ:
- ហេតុអ្វីយើងធ្វើបែបនេះ?
- ពួក​យើង​កំពុង​ធ្វើអ្វី​ហ្នឹង​?
- តើរឿងនេះកើតឡើងនៅពេលណា?
- តើរឿងនេះកើតឡើងត្រង់ណា?
- តើនេះពាក់ព័ន្ធអ្នកណា?
- តើយើងទទួលបានវាដោយរបៀបណា?
អ្នកអាចរកឃើញតំបន់នៃការជាន់គ្នា ប៉ុន្តែអ្នកក៏អាចរកឃើញតំបន់ដែលអ្នកអាចផ្តោតការយកចិត្តទុកដាក់របស់អ្នកបន្ថែមទៀត។

4. តើអ្នកណែនាំឱ្យមើលម៉ាកផ្សេងទៀតនៅក្នុងឧស្សាហកម្មរបស់អ្នកដើម្បីមើលអ្វីដែលល្អបំផុត?
ការមើលឃើញគំនិតនៅគ្រប់ទីកន្លែងគឺជាគំនិតសំខាន់មួយនៅក្នុងការផ្នត់គំនិតស្កាប់។ នៅក្នុងពេលបច្ចុប្បន្ន និងអាយុនៅពេលនេះ យើងពឹងផ្អែកយ៉ាងខ្លាំងលើករណីសិក្សា។ យើងរង់ចាំមើលថា តើក្រុមហ៊ុនរបស់យើងដូចយើងដែរទេ ដោយមាននាយកប្រតិបត្តិមានឋានៈដូចយើងដែរឬទេ។ ផ្ទុយទៅវិញ យើងត្រូវការភាពប្រសើរឡើងក្នុងការរកមើលអ្នកទីផ្សារផ្សេងទៀតនៅក្នុងឧស្សាហកម្មដទៃទៀត។ អ្វីទៅេជាអាចសម្រេចបានជាមួយពួកគេ? តើអ្នកអាចទម្លាក់វាទៅក្នុងឧស្សាហកម្មរបស់អ្នកបានទេ?

5. ការប្រើប្រាស់អំណាចរបស់មនុស្សតម្រូវឱ្យមានការផ្លាស់ប្តូរនៅក្នុងវប្បធម៌ការងារ។ តើអ្នកធ្វើយ៉ាងណាអំពីការទទួលបានការទិញរបស់អ្នកគ្រប់គ្រងដើម្បីផ្លាស់ប្តូរវប្បធម៌?
ជាញឹកញាប់ យើងចំណាយពេលច្រើនពេកដើម្បីនិយាយអំពីបញ្ហារបស់មនុស្ស មិនមែនអំណាចរបស់មនុស្សទេ។ មនុស្សគឺជាទ្រព្យសម្បត្តិដ៏ធំបំផុត ហើយវប្បធម៌គឺជាកត្តាសំខាន់តែមួយគត់នៅក្នុងការជោគជ័យទីផ្សារ។ ដើម្បីផ្លាស់ប្តូរវប្បធម៌ការងាររបស់អ្នក អ្នកត្រូវចាប់ផ្តើមជាមួយការទិញពីកំពូល ហើយធ្វើការដោយវិធីរបស់អ្នក តាមរយៈការគ្រប់គ្រង និងចុងក្រោយទៅសមាជិកក្រុមបុគ្គល។
វាសំខាន់ណាស់ក្នុងការរំលឹកពីការគ្រប់គ្រង និងធនធានមនុស្សថា ទេពកោសល្យមិនមែនអំពីការស្វែងរក "យីហ្គោ" ទេ។ ជាពិសេសសម្រាប់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម ការចូលរួម និងជំនាញរបស់មនុស្សជួនកាលមានសារៈសំខាន់ជាងជំនាញបច្ចេកទេសដែលអាចបង្រៀនបានយ៉ាងងាយស្រួល។ ការទិញចូលមិនងាយស្រួលនោះទេ ប៉ុន្តែផលប៉ះពាល់អាចមានឥទ្ធិពល។ ត្រលប់ទៅយុទ្ធសាស្រ្តវិញ ត្រូវប្រាកដថាអ្នកចាប់ផ្តើមដំណើរការនេះដោយការចែករំលែកយុទ្ធសាស្រ្តរបស់អ្នកឡើងលើនិងចុះក្រោមរបស់អ្នក។ មនុស្សរបស់អ្នកអាចជួយអ្នកតែប៉ុណ្ណោះ បើពួកគេដឹងថាអ្នកកំពុងព្យាយាមធ្វើអ្វី។

6. សម្រាប់ក្រុមអ្នកសិក្សា ឬក្រុមហ៊ុនតូចជាង តើអ្វីដែលជាអាទិភាពចម្បងក្នុងការចាប់ផ្តើមនៅក្នុងទីផ្សារឌីជីថល?
គិតអំពីគោលដៅអាជីវកម្មដែលអ្នកអាចយកចិត្តទុកដាក់ក្នុងយុទ្ធសាស្ដ្ររបស់អ្នកជាមួយ (ឧ. ការបង្កើតម៉ាក, ការកសាងសហគមន៍, ទំនាក់ទំនងសាធារណៈ, ការស្រាវជ្រាវទីផ្សារ, សេវាកម្មអតិថិជន, នាំនិងការលក់) ។ អ្នកមិនអាចមានលទ្ធភាពអ្វីទេ បើអ្នកមិនមានធនធាន។ តើអ្នកកំពុងព្យាយាមទៅដល់នរណា? តើអ្នកចង់ឱ្យពួកគេធ្វើអ្វី? ធ្វើការនៅលើការឆ្លើយសំណួរសាមញ្ញទាំងនេះ ហើយអ្នកនឹងនៅលើវិធីរបស់អ្នកក្នុងការបង្កើតទីផ្សារ scrappy ។

7. តើអ្វីទៅជាគន្លឹះនៃប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមដ៏ល្អបំផុតរបស់អ្នកជាពិសេសសម្រាប់ Facebook, Instagram និង Pinterest?
សម្រាប់វេទិកាប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមទាំងអស់ សូមចាំថា ទោះបីជាអ្នកកំពុងធ្វើទីផ្សារសំរាប់អ្នកប្រើប្រាស់ ឬអាជីវកម្មក៏ដោយ ក៏ពួកគេនៅតែជាអតិថិជន។
ទាញយកប្រយោជន៍ពីវេទិកាមើលឃើញរបស់ Instagram និង Pinterest ។ សម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ទីផ្សារ, ប្រព័ន្ធផ្សព្វគឺជាវេទិកាដ៏មានតម្លៃសម្រាប់ពួកគេដើម្បីតភ្ជាប់ជាមួយទស្សនិកជនរបស់ពួកគេ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយគេហទំព័រទាំងនេះគឺមានសារៈសំខាន់សម្រាប់អ្នកទីផ្សារ B2B ដែលអាចនឹងព្យាយាមជាមួយនឹងការយកចិត្តទុកដាក់លើមុខវិជ្ជាបច្ចេកទេស។ រូបភាព និងវីដេអូអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកអានងាយស្រួលក្នុងការយល់ខ្លឹមសាររបស់អ្នក។
ហ្វេសប៊ុកគឺជាមាម 800-lb gorilla នៅក្នុងការសន្ទនាទីផ្សារប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម។ ទាំង B2B និងអ្នកប្រើប្រាស់ទីផ្សារចាំបាច់ត្រូវមានផែនការដ៏រឹងមាំសម្រាប់គ្រប់ទិដ្ឋភាពទាំងអស់នៃវេទិកានេះ ទាំងសរីរាង្គ និងការបង់ប្រាក់កាន់តែច្រើនឡើងៗ ដោយសារតែក្បួនដោះស្រាយរបស់ហ្វេសប៊ុកឥតឈប់ឈរ។ យើងត្រូវស្វែងរកមធ្យោបាយដើម្បីផ្តោតទៅអ្វីដែលយើងកំពុងធ្វើ និងធ្វើឱ្យទីផ្សាររបស់យើងមានភាពងាយស្រួលក្នុងរយៈពេលវែង។


ប្រភព៖ Marketo
បកប្រែដោយ៖ DomreiHR