5 Simple Digital Marketing Strategies That Can Help Your Business Growយុទ្ធសាស្រ្តសាមញ្ញ5ដែលទីផ្សារឌីជីថលអាចជួយដល់អាជីវកម្មរបស់អ្នកឱ្យលូតលាស់
បើអ្នកជាម្ចាស់អាជីវកម្មខ្នាតតូចនៅលើបណ្តាញអ៊ីនធើណែតវាអាចហាក់ដូចជាការគំរាមកំហែង។ នេះគឺជាយុទ្ធសាស្រ្តទីផ្សារឌីជីថលធម្មតា5ដែលម្ចាស់អាជីវកម្មអាចអនុវត្តដើម្បីជួយអាជីវកម្មរបស់ពួកគេរីកចំរើន។
ការកំណត់គោលដៅ (Setting a Goal): អ្នកកំពុងរកវិធីដើម្បីជួយអាជីវកម្មខ្នាតតូចរបស់អ្នកអោយកាន់តែរីកចម្រើន។ អ្នកប្រហែលជាចង់បានអតិថិជនបន្ថែម ការទទួលស្គាល់កាន់តែច្រើន ឬប្រហែលជាអ្នកកំពុងស្វែងរកការប្រកួតប្រជែង។ អ្វីដែលអាចទាំងនេះ ត្រូវបានចាប់ផ្តើមដោយមានគោលដៅដ៏រឹងមាំក្នុងចិត្ត បង្កើនឱកាសរបស់អ្នកទទួលបានជោគជ័យយ៉ាងខ្លាំង។ ទីផ្សារឌីជីថល គឺជាវិធីដ៏ល្អមួយសម្រាប់អាជីវកម្មខ្នាតតូចដើម្បីរីកចម្រើនប៉ុន្តែការចូលទៅក្នុងដំណើរការដោយងងឹតងងល់អាចធ្វើអោយអ្នកមានភាពច្របូកច្របល់។ មានយុទ្ធសាស្រ្ត និងភាពជាក់លាក់ជាច្រើនចូលទៅក្នុងទីផ្សារឌីជីថលហើយការមានគោលដៅជួយអ្នកដឹងនូវអ្វីដែលត្រូវផ្តោតទៅលើ។
ការបង្កើតទីផ្សារFunnel (Creating a Market Funnel): អាជីវកម្មដែលទទួលជោគជ័យបំផុតមានទីផ្សារFunnelដែលមានប្រសិទ្ធភាព។ ទីផ្សារFunnel គឺនៅពេលអ្នកបង្ហាញពីដំណើររបស់អតិថិជនពីពេលដែលអតិថិជនគឺនៅជាអ្នកដទៃរហូតដល់ពួកគេក្លាយជាអ្នកនាំមុខ ហើយបន្ទាប់មកដាក់យុទ្ធសាស្ត្រជាក់លាក់ដែលនឹងលើកទឹកចិត្តឱ្យពួកគេផ្លាស់ទីតាមរយៈFunnel។ អ្វីមួយដូចជាមេដែកនាំមុខ ធ្វើឱ្យមានសកម្មភាព ការជ្រើសរើស និងការផ្តល់ជូនគឺជាបំណែកនៃFunnelដែលមានប្រសិទ្ធិភាព។ អ្នកអាចគិតពីទីផ្សារFunnelជាបួនផ្នែក: ការយល់ដឹង ការយកចិត្តទុកដាក់ ការចង់បាន និងការធ្វើសកម្មភាព។
ការបង្កើតធ្វើឱ្យមានសកម្មភាព (Developing a call to action): យើងបាននិយាយអំពីការប្រើការធ្វើឱ្យមានសកម្មភាព (CTA)ក្នុងជំហានទីពីរជាផ្នែកមួយនៃទីផ្សារFunnelរបស់អ្នក ប៉ុន្តែអ្វីដែលជាការធ្វើឱ្យមានសកម្មភាពពិតប្រាកដ? ការធ្វើឱ្យមានសកម្មភាព គឺជារូបភាព ឬអត្ថបទមួយដែលជម្រុញឱ្យអ្នកទស្សនាធ្វើសកម្មភាពដូចជា subscribeព័ត៌មាន មើលWebinar ឬស្នើសុំផលិតផលសាកល្បង។ CTA គួរតែបង្ហាញមនុស្សទៅទំព័រដែលអ្នកអាចប្រមូលពត៌មានទំនាក់ទំនងរបស់អ្នកទស្សនាជាថ្នូរនឹងការផ្តល់ជូនទីផ្សារ។ ក្នុងន័យនេះលទ្ធផល CTA មានប្រសិទ្ធិភាពក្នុងការដឹកនាំ និងការផ្លាស់ប្តូរច្រើនសម្រាប់គេហទំព័ររបស់អ្នក។ ក្នុងន័យនេះ លទ្ធផលរបស់CTAមានប្រសិទ្ធិភាព ក្នុងការដឹកនាំ និងការផ្លាស់ប្តូរច្រើនសម្រាប់គេហទំព័ររបស់អ្នក។ ដើម្បីបង្កើនឱកាសនៃការបម្លែងពីអ្នកទស្សនាទៅអ្នកនាំមុខ អ្នកត្រូវបង្កើតការធ្វើឱ្យមានសកម្មភាព ចែកចាយពួកគេតាមវត្តមាននៅលើអ៊ីនធឺណិតរបស់អ្នក ហើយបង្កើនប្រសិទ្ធភាពពីពួកគេ។ CTA ល្អគួរតែយកចិត្តទុកដាក់ប្រមូល និងជួយនាំអតិថិជនសក្តានុពលបន្ថែមទៀតចូលទៅក្នុងទីផ្សាររបស់អ្នក។
បង្កើតមេដែកនាំមុខប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព (Creating an Effective Lead Magnet): មេដែកនាំមុខអាចត្រូវបានគេប្រើតែឯង ឬជាមួយ CTA ។ វាក៏នឹងត្រូវបានប្រើផងដែរនៅក្នុងបរិវេណទីផ្សាររបស់អ្នក ឬជាវិធីមួយដើម្បីជំរុញអតិថិជនដែលមានសក្តានុពលចូលទៅក្នុងFunnelរបស់អ្នក។ ផ្តល់ឱ្យពួកគេនូវអ្វីដែលពាក់ព័ន្ធនឹងផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អ្នកដែលពួកគេចង់បាន។ ប្រើការផ្តល់ជូនរបស់អ្នកជាមធ្យោបាយមួយដើម្បីប្រមូលព័ត៌មានបន្ថែមអំពីអ្នកទិញដែលមានសក្តានុពលខណៈពេលធ្វើឱ្យពួកគេចូលទៅក្នុងFunnelរបស់អ្នកក្នុងពេលតែមួយបន្ថែមទៀត។ នេះនាំឱ្យពួកគេកាន់តែខិតជិតដល់ក្លាយជាអ្នកនាំមុខដែលមានភាពច្បាស់លាស់ ហើយនឹងចំណាយប្រាក់លើផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អ្នក។ គំនិតនៅពីក្រោយមេដែកនាំមុខគឺការធ្វើពាណិជ្ជកម្មព័ត៌មាន។ អ្នកផ្គត់ផ្គង់អ្វីមួយដូចជាការទាញយកក្រដាស់ពណ៌សដោយឥតគិតថ្លៃ ប៉ុន្តែដើម្បីបញ្ចប់ការទាញយកអ្នកប្រើត្រូវតែបំពេញសំណុំបែបបទដែលផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវព័ត៌មានបន្ថែមអំពីពួកគេ។ អ្នកនឹងប្រើព័ត៌មានដែលអ្នកប្រមូលដើម្បីទាក់ទងជាមួយពួកគេកាន់តែច្រើននៅពេលពួកគេរីកចម្រើនតាមរយៈឧបករណ៍អេឡិចត្រូនិករបស់អ្នក។
ការធ្វើឱ្យមានភាពទាក់ភ្នែក (Driving Traffic): ដើម្បីឱ្យមានមនុស្សចូលក្នុងទីផ្សារFunnelរបស់អ្នក ដំបូងត្រូវមានភាពទាក់ភ្នែកនៅលើគេហទំព័ររបស់អ្នក។ មានវិធីច្រើនយ៉ាងដែលអ្នកអាចបង្កើតភាពទាក់ភ្នែកទៅកាន់គេហទំព័ររបស់អ្នក។ នេះគឺជាចំនួនមួយដែលខ្ញុំសូមផ្ដល់អនុសាសន៍:
មាតិកាដែលមានគុណភាព: ប្រើខ្លឹមសារដូចជាការបង្ហោះអត្ថបទការចេញផ្សាយព័ត៌មាននិងអត្ថបទនៅលើគេហទំព័ររបស់អាជ្ញាធរ។ បញ្ចូលតំណភ្ជាប់ទៅកន្លែងផ្សេងៗនៅលើគេហទំព័ររបស់អ្នកនៅក្នុងខ្លឹមសារនេះដើម្បីកសាងឈ្មោះម៉ាករបស់អ្នកតាមរយៈការប៉ះពាល់និងបង្កើនចរាចរណ៍ទៅកាន់គេហទំព័ររបស់អ្នក។
យុទ្ធសាស្រ្តពាក្យគន្លឹះ: ការបញ្ចូលពាក្យគន្លឹះដែលទាក់ទងទៅនឹងមាតិកានឹងជួយឱ្យមាតិកានិងគេហទំព័ររបស់អ្នកបង្ហាញនៅក្នុងលទ្ធផលស្វែងរកកាន់តែច្រើនទៀតនេះនាំឱ្យមានចរាចរបណ្ដាញកាន់តែច្រើន។
ការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពគេហទំព័រ: ការធានាថាគេហទំព័ររបស់អ្នកត្រូវបានធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនិងដំណើរការល្អបំផុត។ មនុស្សមិនចង់ទៅវិបសាយដែលមិនដំណើរការត្រឹមត្រូវ។
ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម: ប្រើការផ្សព្វផ្សាយប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គមទាក់ទាញដើម្បីទាក់ទាញចរាចរណ៍ច្រើនទៀតទៅតំបន់បណ្ដាញរបស់អ្នក។ ការប្រើរូបភាពវីដេអូនិងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយដែលពាក់ព័ន្ធផ្សេងទៀតនឹងជួយឱ្យការប្រកាសរបស់អ្នកទទួលបានការចូលរួមកាន់តែច្រើន។
ប្រភព៖ Huffing post
បកប្រែដោយ៖ DomreiHR